fredag 4. mai 2012

Vi nyter våren!

Vi nyter vårlyset som flommer inn vinduene for tiden.. 
Vi spiser pannekaker med jordbær. Fordi det er lettvint og fordi det er godt
Vi nyter blomster i alle vaser. Selvplukket fra hagen, og sesongens siste bukett fra butikk (Vi trenger ikke dyre innkjøpte blomster når vi har ivrige barnehender i hus;)
Vi nyter lukten av nyklippet gress og allergier som er på vei...Skurr! Ett irriterende moment med våren, check!



Nyt helgen folkens! En flott give away kommer snart!


24 kommentarer:

  1. Herlige bilder!
    Nyt fredagen og helga :)
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Det er veldig kjekt med selvplukkede markblomster. Men allergi er noe herk!
    Her blir det også pannekaker i dag, med blåbær fra Gullfjellet.
    Ha en fin helg :-)
    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Enig med deg i den allergibiten. Vi er heldige som har ivrige små blomsterplukkende hender i hus ja :) det er helt klart de vakreste bukettene av alle! *♥*

    SvarSlett
  4. Herrrrlig!!
    Jeg begynner endelig å komme meg av en helt grufull influensa!! Så nå kan jeg også begynne å nyte våren:)
    Du tar så flotte bilder!
    klem og god helg:)

    SvarSlett
  5. Så nydelig! Flotte bilder. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. høres ut som ei herlig tid. Og nå fikk jeg veldig lyst på pannekaker. God helg! :)

    SvarSlett
  7. Flotte bilder!!
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Herlig! Man skal ta seg tid til å nyte ting, tross allergi. Kanskje jeg også en gang i fremtiden kan ta inn selvplukket blomster i mitt hjem. Foreløpig får det gå i snittblomster. Hvis alle kunne ha luktet like nydelig som den buketten jeg har nå da hadde det vært perfekt!

    Ha ei god helg du også :)

    SvarSlett
  9. Må være koselig med egen hage:)ha en fin helg..
    klemklem

    SvarSlett
  10. Så fint du har det :)
    Jeg har også planer om jordbær i hagen!
    God helg!
    Klem, Lillian

    SvarSlett
  11. Herlig fargerik inspirasjon hos deg i dag. I like!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  12. Fiiine bilder!
    God helg:)

    Tonje

    SvarSlett
  13. Ingenting er som vårlys strømmende inn gjennom vinduene! Herlig :-)

    Nydelige og inspirerende bilder du viser! *Nyte*

    :-)

    SvarSlett
  14. stemingsfulle, inspirerende bilder med et tonn av farge-inspirasjon! : )) Dere har det så fint!

    NYT VÅREN videre da du,
    og riktig god helg!

    ♥ Silje.

    SvarSlett
  15. Så fint dokke har det og så fine bilder!
    Ja, våren er ei herleg årstid:-)
    Forsett å nyte våren og ha ei kjempefin helg!
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  16. Og jeg blir i vårstemning av å se på de vakre bildene dine! Gleder meg til giveaway:)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  17. Så herlige bilder og ord du byr på i dag :)
    Foruten allergi ja, så er det en herlig tid nå...
    God helg til deg og dine.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  18. Så fin inspirasjon! Fine bilder :0)

    SvarSlett
  19. Nydelige bilder du tar Christine. Jeg liker så innmari godt bildeveggen din i stuen, med noen svarte rammer i alt det lyse. Det gir så fin balanse. Så nå er jeg inspirert til å lage min egen. Den blir postet i løpet av uken. Ellers så er kjøkkenutstyret ditt fra Nigella Lawson høyt oppe på ønskelista til jul...*drømme drømme*
    God helg!

    SvarSlett
  20. Nydelig lys, farger og stil hos dere.
    Og du er bare knallgod til å ta bilder!
    Koselig og nydelig!
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  21. Det er så herlig behagelige farger hos deg:)
    Og fineste sofaveggen!
    Nyt våren videre*

    SvarSlett
  22. For et herlig og avslappet innlegg med mange fine bilder :D Deilig med vår.

    SvarSlett
  23. glemte å si at nå er du i blogglista mi også :)
    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  24. Så trivelig hos deg! fine bilder som gir god stemning :-)
    Selvplukkede blomster fra barna er herlig.. :-) *vårstemning*

    Smil fra Vibeke

    SvarSlett